FeederFishing.lt Youtube
FeederFishing.lt Pinterest

Pavasarinė kuojų žūklė .

Nesiruošta ir neplanuota šiandien buvo kuojas gaudyti, bet ne visada viskas nuo mūsų norų priklauso. Ankstų vasario 21d rytą, su kolegomis Gražvydu ir Virgiumi išjudėjome karšių ! Neturėjom jokios informacijos, tiesiog pasidavėm avantiūrai ir išjudėjome į Aukštumalę. Šilutę kirtome be nuotykių, o nusukę į pievos keliuką link Aukštumalės, susimastėm, ar verta tokiu keliu rizikuoti ir tolyn važiuoti. Laimingai pasiekę tikslą, pirmiausiai nužygiavome apsidairyti, o tai ką pamatėme, sujaukė visus mūsų planus, Aukštumalė po ledu.

Niekur nesidėsi, juk žvetoti atvažiavome, avarinis planas Minija. Truputį laiko sugaišome, daug vietų patikrinome, kol apsisprendėm kur žvejosime.

Mūsų pagalbininkas padėjas pasirinkti žūklės vietą.

Nemažai laiko sugaišom paieškoms, tad pasiruošimas ir įsikūrimas vyksta pilnu tempu. Keliolika minučių ir mes jau pasirengę jaukinimui.

Penkios šėryklos į vandenį, pirmas užmetimas ir vos šėryklai pasiekus dugną, seka kibimas. Toks žuvies aktyvumas gan nustebino ... Ir prasidėjo, kiekvienu metimu kuoja paskui kuoja, gan padoraus svorio, o dar tokiu metų laiku, super.

Smulkios žuvies nei vienos, vienas kitas ir plakis papuola.

Toks darbas dėl darbo greit neįdomus pasidaro, tad prasideda naujų kabliukų tikrinimas, žaidimas su masalais.

Beja žuvytės visai neišrankios, veikė visi turimi masalai - uodo trūklio lervos, musės lervos, sliekučiai, "pinkos" ir kukurūzas.

Išbandytos per žiemą sukurtos naujos sistemos, šėryklėlės, naujas upinis kotas.

Per ne pilna dieną, su tokiu kibimu kaip šiandien, žuvies pagauti galima be galo daug, tad po poros valandų žūklės, ant kabliuko buvo dedami išskirtinai dideli masalai, norit sulaukti kibimo, tik pačių stambiausių kuojų. Sunkiai tai pavyko, nes žuvies konsentracija jaukinimo taške buvo didžiulė, buvo pavyke palaikyti šios dienos bonusą, iš smūgių nesupratau kas tai per žuvis buvo, kuri kaip įprasta didžiausioms, nuplaukė savais keliais .

Foto po žūklės pradžios praėjus 2.5 valandoms, po foto sesijos didžioji dalis atgal į savo stichiją.

Ir vėl gaudyta, paleista, gaudyta. Laikas tokiu oru, su tokiu kibimu, puikia kompanija, praėjo labai produktyviai. Nors šią žūklę ir teks peržvejoti, tikintis sulaukti pavasarinio karšio kibimo, bet esu laimingas.

Visos žuvys sugautos jaukinant žuvies miltų - fish meal jauku, matėsi daug kolegų kurie gaudė svareliu, tai jų laimikį reikėtų keliolika kartų dalinti i mažaja pusę.