FeederFishing.lt Youtube
FeederFishing.lt Pinterest

Feederio Sezono Atidarymas 2019

Kolektyvas ilgai neiškentęs, praktiškai nuo šventinio stalo susirinkęs informaciją, kad Minija neužšalus, sumastėm, kad reikia nupūsti dulkes nuo platformų, griebti feederiukus ir suorganizuoti kelionę į  žemupį. Nors sausio pradžia, pati žiema! Bet noras nugalėjo , patogiai atsisėsti, užsimesti meškerę, o gal ir pamatyti kibimą… Tad ilgai nemastę, susitarėm savaitgalį padaryti išvyką į Mingę. Kadangi bendraminčių atsirado nemažai, pasidalinom į pora ekipažų, susikrovėm amuniciją kaip vidurvasarį ir ankstų sekmadienio rytą, suitarem išvykti į 2019 metų feederio atidarymą…

adfsdgfnbm

Pašarus maišau iš vakaro, pagal orų prognozę, numatomas ryte šaltukas, tad maišymas ant kranto labai apsunkintų, jaukas sunkiai įgers vandenį, o dar blogiau, šals rankos… Naudoju 2 rušių pašarus, kuojai ir universalų upei, viską sumaišau ant saldaus aromikso… Mintis, kad mes gaudysim kuojas, aisku jei išeis žvejoti. Širdis virpa iš jaudulio, nes juk ryt, jau ryt iš ryto, vėl sėdėsiu ant platformos, ir akylai stebėsiu meškerįs galūnę…. Pasiimu du kotus, nes nežinia kaip su srove, 70 ir 90 gramų užmetimais, susirandu ritės būgnelį su mono valu, nes prognozės nedžiugina, rodo minusiuką, mono valas sunkiau apšala, tad tokiu metų laiku, apie pintuką net negalvoju, nes jis prie minusinės temperatūros akimirksniu sušals…

Dar prieš miegą susirašom su klubiečiais, kada išvykstam ir laukiam ryto. Kaip užmigti, kaip užmigti vis galvoju vartydamasis lovoje, vis sukasi mintys, kaip nuvažiuosim, ką rasim, o gal ledas, o gal žoles neša, o gal viskas bus gerai, ramybės neduoda už lango minusinė temperatura, kuri neįpatingai džiugina, juk mes ne ant ledo važiuojam… Štai ir jis, žadintuvo signalas!!! Greit į aprangą, už arbatos termuso ir į lauką, štai ir kolega Aistis pasirodė, kadangi jau mes susikrovę tai šokam į automobilį ir su šypsenom lekiam susitikti su kolegomis kurie prisijungia į mūsų didžiają kelionę. Aivaras Renatas ir Ignas  vėluoja, tad po trupuytį judam tikslo link.. Kadangi kelias slidus, neskubam, laiko daug, planas būti ant kranto su saulės patekėjimu. Keli sustojimai ir horizonte brekšta saulė, dangus nei debesiuko, visa tai nuotaiką dar labiau pakelia. Ilgai netrukus pasiekiame Mingės kaimelį. Viskas gražu, švinta, vėjas silpnas, vanduo lyk švarus, ta prasme, be ledų ir šiukšlių. Nusprendziam, kad reikia važiuoti iš kitos pusės upės, ten patogesnė žvejybos vieta.. Neilgai trukus mes jau savo vietoje, randame dar vieną žmogelį kuris ruošėsi žvejoti, truputį neramina vienas dalykas, kad pakankamai šalta, pasirodo kad turime visus 6 laipsnius šalcio, bet kadangi mes čia, ruošiamės...

vfn

Keista, sniego nei snaigės, sausa...Bet vėsu.. Įdomus jausmas, katik sėdejom prie Naujūjų metų  stalo, o už kelių dienų atidarinėjam  feederio sezoną...

Rytas matosi kad bus superinis. Nuotaika, pas visą kolektyvą puiki, visi greitai stengiasi susidelioti savo žaislus, labai geras jausmas, atrodo kad žiemos jau nebus, kad šiandien jau pirma atviro vandens diena, bet kaip pagalvoji, žiema dar tik ateina....

cv

Kad ir kaip bebūtų fainai, čia su tais vasaros žaislais tenka renktis kaip žiemą, nes tie -6 labai jau kanda J Truputį neramina tai, kad gali šalti žiedeliai...

Vaizdas virpinantis širdį, štai juk  mūsų darbo vietos, mūsų maži džiaugsmeliai, kuriems mes tiek daug dėmesio skiriame... Ši ryta turime kolega vardu Aistis, kuris pirmą kartą išbandys platformą, nes visad žvejodavo nuo kėdės, jam išvis įdomu kaip čia kas renkasi ir kas iš to gausis...

Štai ir mes Feeder Fishing klubo narių saujelė, kurie su dideliu entuzijazmu, spjovėm į gamtos išdaigas ir atidarom naują 2019 metų feederio sezoną... Aivaras, Renatas, Ignas, Aistis ir aš , pasidalinę gyvus masalus, po truputį užimam tas patogias vietas prie vandens...

c vc

Nepraėjus nei 10 minučiu, iš Aistčio išgirstu: kaip cia patogu, kaip čia viskas po ranka.... čia tas žmogus kuris pirmą kartą sėdi ant platformos... Matosi, žmogaus lūkesčiai viršyti...Viskas super ir fainai, bet nespejus užmesti, pamatome, problema: neša ploną ledą, nedaug, bet jis trugdo. Bandome jų išvenkti mesdami į jų tarpus,  viršūnę laikom palei vandenį. Srovė neįpatingai stipri, 50g šėryklą laiko. Bandome žvejoti. Valio! Išgirstu.. Aivaras atsidarė, turi žuvį, nedidelė kuoja, bet tai labai pakelia visam kolektyvui nuotaiką.. Juokiamės, kad matylių neina mauti, jie trupa, gyvi masalai šala ant akių… Bet ko čia stebėtis, juk minusas.

Saule kyla, bet šaltis nekrenta, gera žinia, nustoja nešti ledukus.  Kibimas visiems, visi džiaugiasi atsidarę, nedidelės kuojos tikrai agresyviai kimba, pasitaiko ir ešeriukų ir aišku pūgžlių. Tik va pagrindinė problema...

xc bnj

Šala žiedukai ir net labai, Ignas jau nulaužė vieną viršunę, keikia, bet žvejoja toliau, nes kimba, o taip išsiilgus feederio, galima ir pasikankinti J Vienas kolega pasirodo turi vazelino J)), bandom juo tepti žiedukus, tas gelbėja, bet neilgam, tenka karts nuo karto tuos ledus nukrapštyti pirštais. Visas mūsų kolektyvas dalinasi įspūdžiais.Super leidžiamas laikas, saulei pakilus auksčiau, žiedeliai praktiškai neužsalinėja, džiaugiames geru oru, gera kompanija ir sėdėjimu ant platformų...

dfhgfjk

Būsime pataikę su žvejyba, kad ir temperatūra mūsų nelepino, bet pažvejoti pavyko, Minijos upė tikrai dosni, kad ir neperdidžiausiais egzempliorias, bet jų gausa....

Vienas iš pakankamai dažnų egzempliorių, kurių gausa galejo pasigirti Aistis J O va mažas kuojas, visa diena is mūsų rinko, kranto draugas, kurs visas iki vienos nešė namo, juokavome: kad seimininkas liepe pietus sunešti. :D

xbvnfg

Kadangi vienintelis Aivaras įmerkė tinkliuką į vandenį, tai tik jis gali pasigirti ką pagavoJ, nors mes, irgi labai neatsilikom J... Rezumavę rezultatus, kaip šiam metų laikui, tikrai neblogai sugaudėme...Išskirtiniu masalų nebuvo, kibo tiek ant matylio, tiek ant pinkučio, dzykelio, asmeniškai man, taip ir neteko išbandyti...

laimikis

Taip bejuokaudami, šauniai praleidomę laiką, su meškerėmis rankose, puikus oras, puiki kompanija. Viskas kažkada baigiasi, kaip ir šita mūsų žvejyba, tad bandom krautis daiktus ir judėti link namų, laukia tolimas kelias.. Taip atsisveikinę su klubo nariais, pasukome namų link.. Noriu padėkoti Aivarui, Renatui, Ignui ir Aisciui už gerą nuotaiką ir puikią feederio atidarymo žuklę, nepamirškit, šiandien sausio 5 diena .