FeederFishing.lt Youtube
FeederFishing.lt Pinterest

Bronzinis Pitbullbaits komandos- Strafish Tandemas 2016

Tokios treniruočių eigos, o tuo labiau varžybų, tikriausiai nei vienas atvykęs sportininkas nesitikėjo, tame tarpe ir mes. Be didelio pasiruošimo, apsirūpine dideliu kiekiu pačių įvariausių gyvų masalų ir ne viena pozicija STARFISH jaukų, penktadienį atvykome į treniruotę. Penktadienio treniruotėje, vaizdas tiek pas mus sektoriuje, tiek kaimyniniuose buvo panašus, visi įspūdingus kiekius prigaudė karšių. Pasitikrine jaukų sudėtis, sužinoję dirbančias distancijas, veikiančias masalų kombinacijas, tikėjome, kad pasiruošėme tinkamai.

14689729 1421587314535977 1919334079 o Small

Varžovai tiek Lietuvos, tiek Latvijos, tiek Baltarusijos, žinomi veidai, dauguma savo šalių rinktinės nariai, tad supratome, kad laukia itin sunkio varžybos.

Išsitraukus sektorių, buvo sunku pasakyti, gerai ar blogai, nes per treniruotę dauguma kolegų gaudė gerai. Pasiruošiame įrangą, distancijas ir laukiame starto. Po starto viena šėryklėlė skrenda į tašką su uodo truklio lervomis, kita su karpytais sliekais ir taip paeiliui 8startinės šėryklos, tiek tolimesnis gaudymas vyksta su nuolat paduodamais gyvais. Po signalo gaudom, prasideda šou, karšiai stoja ir kimba vienas paskui kitą. Masalui geriausiai veikia du mėšlinukai sliekai. Per 5h buvo trumpas laiko tarpas, kaip kibimai sekdavo, bet žuvį pakirsti buvo sunku, trumpam į tašką užsuko kuojos, gerai, kad karšiai pratęsdami puota, šias žuvis išvaikė. Emocijos superinės, gerai kimbanti žuvis ir atiduotos visos jėgos, leidžia tikėtis, kad rezultatą turėsim neblogą. Po svėrimo mūsų svoris perkopė 40kg ribą, bet savo zonoje liekame tik treti. Nei labai gerai, nei labai blogai. Suprantame, kad viskas spresis rytoj.

14642580 1115941375149380 974123825 n

14607994 1115941451816039 360452064 n

Sekmadienio rytas ir burtų traukimas prasideda labai sėkmingai, išsitraukiam sektorių, šalimais buvusio vakarykščio. Dirbančios distancijos žinomos iš suveikusios taktikos nieko keisti neketinam.

Startinis jaukinimas su solidžiu kiekiu sliekų ir uodo trūklio lervų keliauja į taškus ir diena pradeda kartotis iš naujo, žuvis atsiliepė iš karto, tad tiesiogine prasme, arbas iš peties prasideda. Mums iš kairės stiprus Baltarusių tandemas, kuris po starto neatsilieka nuo mūsų. Tokiu tempu, prabėgus 2h, pas kaimynus iš kairės apstoja kibti. Pas mus tempas sulėtėja, bet vis dar žuvį turime savo taškuose iki... Matydami iš kairės kaimynai, kad pradedam juos lenkti, mūsų gaudomoj distancijoje paduoda kažkokios aštrios chemijos kelias šėryklėlės, aštrus kvapas juntamas net nosimi. Po šio juodo darbelio jie išeina iškart į tolimesnę distanciją, o pas mus visiškai dingsta žuvis. Kaip rodo tolimesnė eiga, nors ir mes einame į tolimesnę distanciją, bet žuvies nėra. Lygiai taip pat tyli ir kaimynai, kurie ne tik mums žuvį nuvijo, bet matomai išbaidė visą būrį, ko pasekoje „rūkome“ kartu. Kaip parodo svėrimas, kaimynus lenkiame net kelis kartus, mūsų svoris vėl perkopė 41kg, kas leidžia zonoje būti 2.

14657713 1115941301816054 1921249704 n

Kaip vėliau parodė protokolai, nors viso turime net 5 baudos taškus, bet turime patį didžiausią sugautą svorį iš visų tandemų. Po skanios žuvienės ir greito teisėjų darbo, mažai tikėdamiesi, papuolam į prizininkų trejetuką. Sezono pabaiga su trenksmu.

14610571 1115966115146906 474962917 n

14627909 1115973031812881 1572066987 n

Plius tandemo naujas rekordas 81.425kg, tikime, kad bus sunkiai pagerinamas ir šį rekordą išsaugosime bent jau iki kito Strafis tandemo 2017, kurio jau laukiame. Labai džiugu, kad nenuvylė ir nepavedė Starfish jaukai, nes kitų variantų net neturėjome. Dėkojame organizatoriams ir rėmėjams, už įdėtą didelį darbą ir solidų prizinį fondą.