FeederFishing.lt Youtube
FeederFishing.lt Pinterest

STAFISH TANDEMAS 2017

taures Small

Pradėsiu nuo to,kad tai jau tradicija tapusios, pačios didžiausios ir populiariausios tarptautinės feederio varžybos Lietuvoje, kurios vyko jau  treti metai iš eilės, ir asmeniškai mano, buvo labai laukiamos, kaip ir kiekvienais metais.

Rašant apie pačias varžybas, rašysiu ka mes patyrėm ir išgyvenom Feeder Fishing Team komanda – Rimas Kudirka ir Arnas Grikietis. Nors drąsiai galiu teigti, kad prie mūsų rezultato prisidėjo visas klubas, kuris kartu dalyvavo treniruotėse.

mes

2017m taip klostosi, kad laisvo laiko nelieka visiškai, tad į teniruotes įdėti daug darbo, papraščiausiai nebuvo kada. Savaite prieš varžybas, po B lygos paskutiniojo etapo, su klubo kolegomis atvykome sekmadienio treniruotei. Nuo pavasario jau buvo spėta pasiilgti šios upės, tad pačios žvejybos laukėme su nekantrumu.

Kaip jau įprasta, pasidalinam įvairias jaukų receptūras, vieni dirba su vienais gyvais, kiti su kitais, distancijos taip pat skirtingos. Asmeniškai žvejojau tik 5h, naudojau starfish method ir traper serijos jauką, kuris mano manymu sudirbo neblogai,kas leido surinkti per 5h solidų svorį žuvies. Bet kaip vėliau paaiškejo, tai buvo tik antras pagal svorį rezultatas, Feeder Fishing Team klubo treniruotėje. Tad savo receptą atmečiau, o su Arnu nusprendėme į varžybas pasiimti geriausią rezultatą davusį sensas receptą.

Diena prieš varžybas, su Arnu atvykome į antrą ir paskutinę treniruotę. Atsivežėme didelį kiekį jaukų, tai yra sensas, vde ir traper produkcijos. Prie mūsų prisijungė ir kiti klubiečiai, atvyko kolegos ir klubo draugai iš Latvijos. Arno užduotis buvo patikrinti praeitos savaites receptą, Arūnas bandė praeitų metų vde receptą, kuris metai atgal veikė, o aš maišiausi Traper Gold serijos jauką.  Norisi paminėti, kad penktadienio treniruotė vyko esant dideliam presingui, nes dauguma dalyvių susirinko į ją . Arno jaukas veikė 10balų, o traper jei ne geriau, tai tikrai panašiai, per treniruotę pagrindinis tikslas buvo plakiai, o kibo sazanai vienas paskui kitą, per treniruotę užkibo 7 ar 8 jie, ko pasekoje išbaidydavo visą žuvį, o ištraukti tik retą pavykdavo.

21077744 1595071470567891 3873758712462052852 n Small

Po šios treniruotės su tandemo porininku Arnu, nusprendėme maišytis du jaukus, dėl visa ko...

Šeštadienis  - pirma varžybų diena, gauname C zonos kraštinį sektorių, pati vieta nuteikė ne itin gerai, bijojom kliuvinių. Pasirenkam skirtingas distancijas, Arno užduotis artima 15m ir vidutinė 21m distancijos, mano 21 ir 27. Arnas pradeda jaukinti artimą, aš vidutinę. Kolega savo tašką jaukina sensas jauku, as tik traper. Pas Arną žuvis atsiliepė greitai, man po kelių permetimų. Pas Arną viena kita stambesnė žuvis, pūgžliai ir ešeriukai, pas mane kibo išskirtinai dideli plakiai, kelios kuojos, teko su sazanu pakovoti, bet labai trumpai, kova baigėsi ne mano naudai. Turėdami nemažas pauzes, ieškodami per visas distancijas žuvies, nesitikėjom pačio aukščiausio rezultato, bet stengėmis iš visų jėgų. Svėrimas prasidėjo nuo mūsų, tad svarstyklėms užfiksavus bevei 18,5kg, dar nežinojom, kad galim džiaugtis, bet greitai susvėrus visą zoną, mus pasiekė gera žinia, mes 1.

21246042 1690856160934365 1826978107 o Small

Vakare pasiruošimas, ant meškerių sistemų keitimas, kabliukų rišimas ir svarbiausias sėkmės ritualas – „taktikos atidirbinėjimas „J

Po sekmadienio burtų traukimo, suabejojau ar jau tokia laiminga ta Arno ranka J), nes papuolam į zoną, kurioje trys vakarykščiai vienetukai, vienas dvejetukas  ir iš dešinės klubo kolega Arūnas turintis tris baudos taškus. Aišku visiems, mirtininkų zona, nes beveik visi turi šansą kovoti dėl prizinių vietų, tad tik gerai praleisti laiką, zonoje tokių nėra. Beje norisi paminėti, kad iš kairės sėda taip pat klubo kolegos, Aivaras su Vitalijumi. Po pirmos dienos, sensas jauko atsisakome, kuris puikiai dirbo treniruotėse, bet varžybų metu, pavedė Arną ir Arūną. Su Arnu išsigelbėjome, dalindamiesi saujomis traper jauką, tik todėl, kad jo užsimaišiau maksimalų kiekį.

Antros dienos jaukinimo taktika ta pati, distancijos tos pačios. Mano pirmas metimas po signalo ir pirmu metimu sazanas ant kabliuko. Užkimbą pačio pikčiausio dydžio 2-2.5kg F1 lenktyninkas, kurį suvaldau, o Arnas jau laukia su graibštu. Privedus prie kranto ir vos tik bandant pasemti, labai baidosi, tad du bandymai nepavyksta, o trečiu bandymu jis nutrūksta. Pirma žuvis, kuri tokioje zonoje reiškia labai daug – nutrūksta, jaukintas taškas po karpio kibimo visiškai išsijungia, rankos dar ilgai dreba.  Dirbam ir stengiamės toliau, bet plakiai sukalbami sunkiai, panaši situacija visoje zonoje. Neina gaudyti tempu smulkmės, tad pradedam su Arnu eksperimentuoti gyvais masalais, suprantame ką duoti į taškus, kokias kombinacijas dėti ant kabliuko, kas mums padovanoja viso 6 ar 7 karšius, tenka antra kartą pakovoti su sazanu, kas vėl baigiasi ne mano naudai. Lėtu tempu judame į priekį, kaip įvyksta... Pats speju pamatyti, koks kibimas įvyksta pas kolegą, kuris pakerta stambią žuvį. Kad išvengti susipainiojimo, aš savo meškerę ištraukiu, o Arnas pradeda ilgą kovą su laukiniu upių monstru J. Kad monstras, pasimato tik tada, kaip jis pasirodo vandens paviršiuje, ką ši žuvis mums reiškia, puikiai suprantame, bet kol ji vandenyje, džiaugtis anksti. Nežinau po kiek laiko trukusios kovos, kaip pavadėlis 0.14, plonavielis owner chinta kabliukas, pradedami bandymai įparkuoti virš 7kg sveriantį monstrą į mažą graibšto galvą. Šiaip ne taip pasėmiu, o pradėjus betonine krantine jį vilkti į viršų, pradeda plyšti graibšto galva, kyla pavojus, kad sazanas vėl tuoj bus vandenyje, Arnas skubiai prisijungia į pagalbą, bandydamas stumti jį iš apačios į viršų, ko pasekoje pats nuslysta betonine krantine į vandenį, trumpos maudymosi procedūros ir šis monstras jau viršuje, beje jei tiksliau, abu monstrai jau viršuje J).

21077667 1595903240484714 8662712571843292254 n Small

Mudviejų džiaugsmą žodžiais išreikšti sunku, bet manau daugelis suprantat. Nespejus dar sazano pasverti, užkimba man karšis, su kuriuo atsiranda jau šiokia tokia ramybė viduje.  Realiai situacijos visoje zonoje nežinome, bet girdisi, kad ir kiti turi karšių, kiti nemažu tempu gaudo plakius, tad lieka klaustukų iki paskutinio svėrimo zonoje, kas mums pasako, net ir be sazano, didoka persvara esame pirmi zonoje. Protokole užfiksuojamas virs 22kg svoris. Labai sunki ir įtempta kova baigta, kuri mūsų tandemui baigėsi sėkmingai.

21170920 1690856747600973 565570423 o Small

Belaukiant rezultatų, pilvukus nudžiugina labai skani Girinio – Dariaus žuvienė, už kurią didelis Ačiū.

Prasideda apdovanojimai, kiekvienas dalyvis gauna prisiminimo dovanas, o mane džiugina viso klubo rezultatai, o ypač B lygos sportininkų ir iš kitų klubų, kurie rodo įspūdingus rezultatus.

Sulaukiame ir savo eilės, taurės už didžiausią žuvį, o paskui ir pirmos vietos apdovanojimai. Apie apdovanojimus – prizai įspūdingi ir vertingi, bet rankų darbo TAURĖS, tokių dar nemates niekur, dydis, grožis, svoris, viskas įspūdinga.

Ačiū FIDERIS klubui už puikią organizaciją, tvarkingą ir teisingą teisėjavimą, puikus renginys ! Ačiū Starfish Lietuva atstovui Mindaugui, už gerą širdį ir solidų prizinį fondą !

Dėkoju klubo kolegoms, pirmiausiai Ričardui su Giedriumi, kurie padarė didelį darbą, parodė įspūdingą rezultatą ir šiose varžybose tapo antri. Ačiū Arnui, su kuriuo jau ne pirmą kartą pavyksta pasiekti pačių aukščiausių rezultatų, draugiškai ir be įtampos dirbti komandinį darbą. Ačiū Ansis kuris atstovavo Feeder Fishing Team klubą ir visiems kitiems už garbingą kovą !

21147122 1431361416940706 1188915358 o Small

Forum News

• revia generique acheter revia
    • Pharmacie européenne Visitez notre site web pour acheter revia Prix speciaux internet bon marche! Cliquez ici! Forme medicale: pilule Ordonnance requise: Aucune prescription requise Disponibilité: In Stock! Note 4,74 / 5 base sur 6380 votes d’utilisateurs Pilules bonus et grandes remises sur chaque commande Des pilules bonus et de gros rabais sur chaque commande 24h support en ligne revia generique revia generique acheter revia revia generique revia generique acheter revia acheter revia acheter revia France: Paris, Lyon, Marseille, Toulouse, Bordeaux, Lille, Nice, Nantes, Strasbourg, Rennes, Grenoble, Rouen, Toulon, Montpellier, Douai et Lens, Avignon, Saint-Etienne. Belgique: Anvers – Antwerpen, Louvain – Leuven, Bruges – Brugge, Gand – Gent, Hasselt, Wavre, Mons, Liege, Arlon, Namur, Bruxelles, Limbourg. Lire plus: plaquenil 200 mg achat en ligne plaquenil achat online
    • Author BrendaGuan
    • 28 Mar 2024 22:06
    • propecia finasteride finasterida antes y despues
    • Pharmacie européenne Cliquez sur le lien ci-dessous pour acheter finpecia Prix speciaux internet bon marche! Cliquez ici! Formulaire medical: pill Prescription requise: Aucune prescription requise (dans notre pharmacie) Disponibilité: In Stock! Note 4,90 / 5 base sur 10728 votes d’utilisateurs Seulement 100% qualite Paiement securise Meilleur prix para que sirve la finasterida finasterida locao ist finasterid als langzeitbehandlung sicher prescription finasteride finpecia finasteride finpecia tablets finasterida precio ordonnance finasteride finasteride bailleul 1 mg prix finasteride 1mg minoksidil finasterid finasteride spray finpecia side effects propecia finasteride finasterida resultado finasteride efficacite dutasteride vs finasteride finasteride homme finasterid 1mg nebenwirkungen finasterida libido topical finasteride france finasterid altersgrenze propecia cheveux femme finasteride result finasteride 1mg finasterid before after finpecia vs finasteride finasteride 1 mg ou 5 mg finasterid mot haravfall finasteride gel finpecia 1mg price in india finasterid wirkung acheter finasteride minoksidil finasterid finasterid side effects finasterida online acheter finasteride gel buy topical finasteride finasteride dosage finasterida para queda de cabelo finasteride 1 mg ordonnance finasteride effet secondaire finasteride traitement finasteride alternative zu finasterid finasterida para que serve finasteride 1mg cena finasterid 1 mg proscar prix finasterid ohne rezept bestellen finasterida para el cabello finasterida engorda finasteride ou minoxidil finpecia results before and after prix finasteride 1mg finpecia buy finasteride 1 mg sans ordonnance finasterid actavis finasterida efeitos secundarios finasteride homme traitement finasteride topical finasterid finasteride perte de cheveux proscar 5 mg cheveux finpecia 1mg finasteride avis positif finasteride sandoz 1 mg resultados finasterida finasteride pour femme buy finpecia finasteride chute de cheveux acheter finpecia buy finpecia online finasteride ou minoxidil propecia finasterid kaufen finasterid 5mg antes e depois finasterida propecia finasterid kaufen finasteride pour les cheveux comprar finasterida 1mg finasteride finpecia finasteride sandoz 1 mg finasteride avant apres topical finasteride france finasterid kaufen finasterida bula finasteride france finasterid ohne nebenwirkungen propecia vs finpecia finasteride 1 mg propecia ou finasteride propecia 0 5 mg finasteride ou minoxidil remedio para calvicie finasterida finasterida pelo finasteride 5 mg effets secondaires finasterid nach haartransplantation finasterid erfahrung finasterid rezeptfrei finasterida pret finasterida biorga 1mg 1mg finasterid acheter finasteride en ligne finasterid impotenz finasterid actavis finasteride prix finasterid mot haravfall finasterida engorda finasterida 5mg para que serve comprar finasterida finpecia cipla 1mg finasterida biorga 1mg finasterida precio finasterida 5 mg precio finasterid 1mg nebenwirkungen finasteride 5 finasterida disfuncao eretil minoxidil oder finasterid finasteride 5mg prix finasterid rezeptfrei finpecia kaufen shedding finasterid pharmacie darwin finasteride gel mesilato de doxazosina + finasterida topisches finasterid kaufen finpecia cipla 1mg finasterida barba traitement chute de cheveux finasteride finasterid behandling ou acheter finasteride finasterida libido finpecia finasteride finasteride pour femme effet secondaire finasteride finasteride 5 mg commander finasteride en ligne finasteride sandoz 1 mg finpecia 1mg kaufen finpecia prescription finasteride finasterid sprey propecia ou finasteride France: Paris, Lyon, Marseille, Toulouse, Bordeaux, Lille, Nice, Nantes, Strasbourg, Rennes, Grenoble, Rouen, Toulon, Montpellier, Douai et Lens, Avignon, Saint-Etienne. Belgique: Anvers – Antwerpen, Louvain – Leuven, Bruges – Brugge, Gand – Gent, Hasselt, Wavre, Mons, Liege, Arlon, Namur, Bruxelles, Limbourg. acheter revia
    • Author JohnieTanguay
    • 28 Mar 2024 22:06
    • flonase vente libre acheter flonase
    • Pharmacie européenne Cliquez sur le lien ci-dessous pour acheter flonase en ligne ALLEZ A LA PHARMACIE —> cutt.ly/swZLfDR4 Formulaire medical: pill Ordonnance requise: Aucune prescription requise (dans notre pharmacie) Disponibilité: In Stock! Note 4,82 / 5 sur la base de 11690 votes d’utilisateurs Nous sommes fiers de fournir a nos clients le meilleur medicament Economisez temps et couts Paiement securise fluticasone prix acheter flonase flonase sans prescription fluticasone prix flonase prix flonase pour sinusite flonase en vente libre fluticasone prix tunisie fluticasone posologie fluticasone prix tunisie fluticasone prix tunisie fluticasone prix flonase vente libre prix prix flonase flonase prix prix de flonase fluticasone prix tunisie flonase vente libre propionate de fluticasone prix acheter flonase prix flonase fluticasone prix tunisie flonase vente libre fluticasone prix tunisie flonase prix fluticasone prix tunisie fluticasone prix flonase prix flonase vente libre flonase pour sinusite fluticasone prix tunisie flonase en vente libre flonase pour sinusite flonase pour sinusite fluticasone posologie fluticasone posologie prix flonase fluticasone posologie prix flonase prix de flonase fluticasone prix tunisie flonase pour sinusite propionate de fluticasone prix flonase vente libre prix propionate de fluticasone prix fluticasone posologie fluticasone posologie acheter flonase acheter flonase prix flonase fluticasone prix fluticasone posologie flonase vente libre flonase vente libre prix flonase sans prescription flonase vente libre propionate de fluticasone prix fluticasone prix flonase vente libre prix flonase sans prescription flonase prix fluticasone prix propionate de fluticasone prix flonase en vente libre fluticasone posologie flonase en vente libre prix de flonase prix flonase prix de flonase fluticasone prix flonase en vente libre propionate de fluticasone prix fluticasone prix flonase sans prescription fluticasone prix fluticasone prix tunisie propionate de fluticasone prix flonase sans prescription flonase pour sinusite flonase sans prescription flonase sans prescription prix flonase prix de flonase flonase vente libre prix flonase en vente libre flonase prix prix de flonase flonase vente libre prix de flonase fluticasone prix tunisie flonase en vente libre flonase sans prescription flonase pour sinusite fluticasone posologie prix flonase flonase prix flonase sans prescription flonase vente libre prix flonase vente libre fluticasone prix propionate de fluticasone prix fluticasone prix tunisie fluticasone prix prix de flonase flonase en vente libre prix flonase flonase pour sinusite flonase vente libre prix flonase vente libre prix flonase pour sinusite flonase en vente libre fluticasone posologie acheter flonase acheter flonase acheter flonase prix de flonase France: Paris, Lyon, Marseille, Toulouse, Bordeaux, Lille, Nice, Nantes, Strasbourg, Rennes, Grenoble, Rouen, Toulon, Montpellier, Douai et Lens, Avignon, Saint-Etienne. Belgique: Anvers – Antwerpen, Louvain – Leuven, Bruges – Brugge, Gand – Gent, Hasselt, Wavre, Mons, Liege, Arlon, Namur, Bruxelles, Limbourg. Lire plus: acheter aleve
    • Author VenusHedden
    • 28 Mar 2024 22:06
Be the first to find out the news!