FeederFishing.lt Youtube
FeederFishing.lt Pinterest

Portugalija. Feederio pasaulio čempionatas 2017 1treniruotė

Apie pasiruošimą dar Lietvoje, nerašysiu nieko, tiesiog džiugu, kad feederio rinktinės nariai, įdėję daug darbo, surado galimybę išvykti į tolimąją Portugaliją, atstovauti savo šalies...

Pati kelionė, bent į priekį, įvyko sklandžiai, tik labai varginančiai, kas vežė daigtus, 4000km teko nuvairuoti be poilsio... Kurie skridom, ir vargom oro uostuose, nes tarp per sėdimų labai ilgi tarpai, reikėjo naktį atskridus, važiuoti į kitą uostą, tolimesniam skrydžiui...Bet mes jau vietoje...

Tikėkimės, kad kelionė atgal ir bus sėkminga, nors lietuviškas autobusiukas leidžia iš turbinos, labai garsius ir keistus garsus :)))

Šiandien pirmoji treniruotė. Jos laukėme labai labai, nes daug daug klausimų, į kuriuos neturėjome atsakymų, aktualiausia pavadėliai ir kabliukai...

Pradedant pirmąją treniruotę, norisi pagirti trenerių štabą, kuris ją suplanavo itin kruopščiai, su daug eksperimentų, taktikų ir t.t  Plius kitas didžiulis darbas, visi jau paruoštus jaukus ir visus priedus gauname savo sektoriuje, tad nereikia galvos sukti, plius patikima ir naudinga informacija gaunama atlikus žvalgybą, kelis kartus per dieną. Nors Jų darbas nematomas, bet jis vienodai sunkus ir atsakingas. Ačiū Jiems.

Pati treniruotė, buvo gyvybiškai pavojingas išbandymas, dviese gavome saulės smūgius, tikimės iki rytojaus atsigausime, žvejybos vietoje termometras rodė 48 laipsnius karščio...

Apie treniruotės eigą trumpai, žuvys atsiliepė labai greitai, distancijos įspūdingos, tikslingai nesu nei karto taip toli gaudęs, žuvis išskirtinai stambi, kibimai tokie... kad komandos kolegoms meškeres teko gaudyti jau vandenyje :))) Žuvies stiprumas, sunkiai suprantamas, pavadėlių daugybė nutraukta su žuvimi, nespėjant nuo klipsų numesti valą. Reziumuojant, rezultatas šios dienos labai geras, tik nežinom dar, ar šios dienos treniruočių boxas toks geras, ar mes viską darome gerai. Rytoj bus aiškiau. Komandoje sugautas svoris 8.5kg, jei ne pats didžiausias šiandien, tai vienas iš didžiausių. O ir likusi komandos dalis, sugaudė nepraščiau, nei vedančių šalių vidurkis. Pagal kaip kuriuos kriterijus, manome, kad salygos tikrai ne lygios, burtai ir turės įtakos rezultatams.

19359038 1615905038429478 1149530563 o Small

19359073 1615905865096062 1908534213 o Small

Šiandien tiek trumpai, rytoj pasistengsiu daugiau foto, o šiandien einam atlikinėti namų darbus ir ruoštis rytojui...

Pati šalis graži, žmonės draugiški, bet po šios dienos, net nežinau ar norėčiau atostogauti čia, nes tokio karčio neištveriu :)

Ačiū JUMS visiems už šiltą palaikymą ! Mes stengsimės kiek galim, o Jūs tikėkit mumis !